Le mealilo e fa'asaoina pili eletise o puna ea puna vevela vai vevela

① O le tane vai o le pamu vai ea e tatau ona fetaui ma le malosi o le pamu vevela, ma e le tatau ona i ai se tamai solofanua e tosoina le taavale po o se solofanua tele e tosoina le taavale.

② E tatau ona fa'apipi'i le pamu vai fa'avevela i se nofoaga fa'alelei lelei ina ia mafai ai e le pamu vevela ona mitiia le tele o le vevela ma fa'aitiitia ai le eletise.

③ O le faʻataʻitaʻiga o le pamu vai vevela puna ea e tatau ona filifilia saʻo, ma e tatau ona filifilia le fale pamu vevela talafeagai e tusa ai ma le eseese o le vevela o le siosiomaga.O le pamu vai vevela puna ea e mafai ona tatalia le maualalo o le vevela o le itiiti ifo i le 25 ℃, ae e manaʻomia le faʻaogaina o tekinolosi faʻateleina o le ea.

④ O le tulaga faʻapipiʻi o le pamu vai vevela puna ea e tatau ona latalata i le nofoaga e faʻaaogaina ai le vai i totonu, ina ia aloese mai le gau o le malosi e mafua mai i le mamao, ma faʻateleina ai le faʻaaogaina o le eletise.

⑤ E tatau ona faia faiga fa'amama fa'avevela mo paipa o le pamu vai vevela puna ea e 'alofia ai le leiloa o le tele o le malosi o le vevela i le taimi o le felauaiga o le vai vevela, ma fa'ateleina ai le fa'aaogaina o le malosi.

⑥ E mafai ona fuafuaina le taimi fa'avevela o le pamu vai vevela puna ea, ma e tatau ona fa'aoga tatau le fa'aogaina o le eletise i itula pito i luga ma le leai o se galuega.O le ea puna vevela vai ea e tatau ona seti e avea o se tulaga tau tamaoaiga, ma e tatau ona faia le faamafanafanaina i le vaitaimi o le tau maualalo o le eletise i le tele e mafai ai.

⑦ Fa'atulaga lelei le vevela vai vevela.O le ea puna vevela vai vevela o loʻo i ai le atamai o le faʻaogaina o le vevela o le vai, lea e mafai ona pulea le vevela o le vai i le vevela sili ona talafeagai (faʻaitiitia le fesuiaiga o le vevela o le vai) e tusa ai ma manaʻoga o tagata i totonu.I le taumalulu, aua le faʻapipiʻiina le maualuga o le vevela o le vai, lea e le gata e mafai ona ausia le aʻafiaga o le faʻaolaina o le mana, ae maua ai foi le mafanafana vai vevela.

2-ea-punavai-vevela-pamu-vai-vevela-mo-fale


Taimi meli: Au-08-2022