Fua malulu o pamu vevela ma lona fofo

E tele mea faʻavevela i le taumalulu.Faatasi ai ma le lelei o le puipuiga o le siosiomaga ma le faʻasaoina o le malosi, ua faasolosolo malie ona aliaʻe le pamu vevela o le ea i lalo o le faʻalauiloaina o le "koale i le eletise", ma ua avea ma nofoaga vevela mo mea faʻamafanafana.Ea puna vevela e mafai ona vaevaeina i ituaiga vevela masani, ituaiga vevela maualalo ma ultra-maualalo ituaiga vevela.E mafai lava ona galue masani i lalo o le siosiomaga o le sefulu tikeri i lalo ole zero.Ina ia faʻatumauina lenei setete, e tatau ona tuʻuina atu le faʻamuamua i le faʻafitauli o le faʻavaeina o le kiona ma le faʻafefe i le taimi o le vevela i le maualalo o le vevela i le taumalulu.

0e2442a7d933c895c91b071d1b782dfb830200e1.png@f_auto

O le a se aafiaga o le aisa ile pamu vevela?

E ui lava o pamu vevela puna ea o loʻo i ai se tekonolosi faʻafefe vevela, o le a aʻafia foi i le kiona i le taimi o le vevela i le taumalulu.O a'afiaga autu o:
① poloka le ala i le va o apa, faʻateleina le tetee o le tafe o le ea;
② Faʻateleina le faʻafefe o le vevela o le vevela, ma faʻaitiitia le gafatia o le vevela;
③ E fa'a'a'a'a so'o le pamu vevela, ma e le uma le fa'a'aisa.O le defrosting process o se faʻaogaina o le ea malulu, e le gata e le mafai ona maua ai le vai vevela, ae faʻaumatia foi le vevela o le vai vevela muamua.O le vai mālūlū ua lafoa'i e toe fo'i i totonu o le tane fa'amama fa'amama, ma atili pa'ū ai le vevela o le vai;
④ E pa'ū le vevela o le vevela, faʻaitiitia le fua faʻatatau o le malosi, ma faʻaleagaina le faʻaogaina o le pamu vevela seia oʻo ina le mafai ona galue masani.
⑤ O le toilalo o le iunite e galue masani o le a mafua ai le gau o le tamaoaiga i tagata faʻatau, seia oʻo ina faʻatupuina le fefe i oloa pamu vevela, e oʻo atu ai i se tulaga sili atu ona faigata mo le pisinisi atoa.

Pamu vevela Europa 3

Fua malulu o pamu vevela ma lona fofo

1. Maualalo le vevela, faʻavae masani aisa

A oʻo ina maualalo le vevela i fafo nai lo le 0 ℃ i le taumalulu, e umi se taimi e faʻafefe ai le pamu vevela i le taimi o le faʻavevelaina, ma o le a faʻafefete le malulu o le faʻaogaina o le vevela o le iunite i fafo.

Mafua'aga o le aisa: Pe a maualalo le vevela o le vevela o le pamu vevela nai lo le vevela o le sau o le ea ambient, o le a faʻatupuina le vai condensation i luga o le faʻauʻu susulu o le vevela atoa.Pe a maualalo le vevela o le ea nai lo le 0 ℃, o le condensate o le a faʻafefe i le kiona manifinifi, lea o le a aʻafia ai le faʻamafanafanaina o le pamu vevela pe a ogaoga le kiona.

Fofo: O le a'afiaga o le aisa i luga o le malosi fa'avevela o le iunite na iloiloina i le taimi o su'esu'ega ma le atina'eina o le ea i le vai fa'afefeteina pamu.O le mea lea, o iunite pamu vevela ua mamanuina faʻatasi ai ma le faʻaogaina o le kiona e teu ai le pito i lalo o le pamu vevela i se tulaga maualalo maualalo, ina ia mafai ona aveese le kiona e faʻamautinoa ai le faʻaogaina masani o le pamu vevela.

2. E le maualalo le vevela, ma e tupu le aisa fa'aletonu

① O le vevela i fafo e sili atu nai lo le 0 ℃.E leʻi umi talu ona amata le pamu vevela, o le vai condensation i luga o le faʻamalama faʻafefe o le faʻaliliu vevela atoa o le fale pamu vevela i fafo o le a faʻafefeteina i le kiona manifinifi, ma e le o toe umi ae oʻo ina mafiafia ma mafiafia le vaega malulu.O le vevela o le vai o lo'o i totonu o le fale po'o le fa'avela o le fola o lo'o fa'aitiitia ma maualalo, lea e atili ai ona leaga le vevela ma fa'aalia ai le tulaga o le fa'a'a'a'a soo.O lenei faaletonu e masani lava ona mafua ona o le eleelea ma le poloka o luga o le faʻafefe o le faʻafefe vevela o le fale pamu vevela i fafo, le toilalo o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le pamu vevela i fafo, poʻo le faʻalavelave i le ea ma fafo o le pusa. fa'afesuia'i vevela o le fale pamu vevela i fafo.

Fofo: Fa'amama le mea fa'afefe vevela o le fale pamu vevela i fafo, siaki le fa'aogaina o le ili po'o le aveese o fa'alavelave i le ea ma fafo.

② O le vevela i fafo e sili atu nai lo le 0 ℃, ma e le o toe mamao ona amata lea o le pamu vevela.O le pito i lalo o le mea e faʻafefe ai le vevela o le fale pamu vevela i fafo (amata mai i totonu o le mea e faʻafefe ai le vevela i le capillary outlet) e matua mafiafia le aisa, ma o le tele o mea faʻafefe vevela e leai se vai faʻafefe, ma o le aisa e faʻaauau pea ona faʻalautele mai le pito i lalo i lalo. pito i luga i le taimi;O le iunite ili ili i totonu o le potu e masani lava i le faagaioiina maualalo saoasaoa o puipuiga malulu malulu;O le fa'aa'alili e masani ona fa'agaoioia le fa'a'aisa.O lenei faaletonu e masani lava ona mafua ona o le leai o se pusaaisa po o le le lava o mea e maua ai le pusaaisa i totonu o le masini.

Fofo: Va'ai muamua pe o iai se tulaga leak i totonu o le masini.Afai e i ai se tulaga leak, toe faaleleia muamua, ma mulimuli ane faaopoopo i ai le pusaaisa ia lava.

③ O le vevela i fafo e sili atu nai lo le 0 ℃, ma e le o toe mamao ona amata lea o le pamu vevela.O le vaega pito i luga o le mea e fa'afefe ai le vevela o le fale pamu vevela i fafo (o le pusa o le fa'afefe vevela ma le paipa toe fa'afo'i mai le ea) e matua mafiafia le aisa, ma o le aisa i luga o le mea e fa'afefe ai le vevela e alu atu mai luga i lalo (mai le fafo o le fa'afefe vevela. i le pito i totonu o le mea faʻafefe vevela) i le aluga o taimi;Ma o le a'afiaga o le vevela e sili atu ona leaga;O le fa'aa'alili e masani ona fa'agaoioia le fa'a'aisa.O lenei faaletonu e masani ona mafua ona o le tele o le pusaaisa i totonu o le masini.O le faaletonu e masani ona tupu pe a uma ona faaopoopo le pusaaisa mo le tausiga. 

Fofo: Fa'asa'oloto nisi fa'alili i le faiga, ina ia sa'o le mea o lo'o i totonu o le pusaaisa, ma toe fa'afo'i le pamu vevela i le fa'agaioiga masani.

Pamu vevela SolarShine EVI

aotelega

Ina ia maua se aafiaga mafanafana lelei i le taumalulu, e tatau ona foia muamua le faafitauli o le aisa ma le defrosting o le pamu vevela i le malulu vevela, ina ia mautinoa e mafai ona vevela le iunite pamu vevela masani i le maualalo o le vevela.O le vaeluaga o le pamu vevela e sili atu nai lo ea masani i lona maualalo o le vevela ma le malosi o le faʻamafanafanaina, lea e fesoʻotaʻi foi ma le malosi faʻafefeteina tekinolosi o le pamu vevela puna ea, ina ia mautinoa o le ea i le pamu vai vevela e mafai ona faatumauina. fa'agaioiga masani ma maua lelei le fa'avevela malosi i le vevela o le sefulu tikeri i lalo ole zero.

 


Taimi meli: Tes-26-2022